Op 3 en 4 september aanstaande gaat de tweede editie van de DBB Challenge door op de OSTEND SAILING club. De catamaran zeilers onder jullie zijn reeds op de hoogte en kunnen voor deelname aan de zeilwedstrijd nog altijd inschrijven via www.ostendcup.be.
Graag nodigen wij de zeilers en niet-zeilers uit op zaterdag 3 september uit om een gezellige avond door te brengen met familie en vrienden. Wij starten om 18.30 uur met een aperitief als vrolijke intro. Dit jaar willen wij jullie verwennen met een varkentje aan het spit met alles er op en er aan.